PS3 - FIFA WORLD LEAGUE |
|
adidas ultra boost triple black
in Was ist geplant? 19.09.2019 05:41von Penelope Clarke • 3 Beiträge
Spar til Yeezys, dette er muligvis den mest bootlegged adidas nmd dame adidas sneaker i år, så det var kun fornuftigt, at jeg tegner et billede fra adidas Originals 'Snapchat, hvor netop denne farve i NMD Human Race var på foden af på Pharrell Williams. Reaktionen på denne skifer af dråber er blevet blandet, men de, der er fans, hersker uden tvivl hårdt for disse takket være de lyse farver og ubegrænsede måder, du kan snøre dem takket være det bursystem, vi har set siden på andre NMD'er .
Så ofte ser vi atleter påtage sig det falske smil af hensyn til påtegninger og fanstøtte, som du kan se lige gennem facaden. I helvede, Kobe selv gennemgik en lignende fase, da han var yngre, smurte og legede med børn i McDonalds reklamer og voksede afroen, mens han adopterede adidas i et forsøg på at skille sig ud. Men da mesterskaberne kom, og hans personlige adidas ultra boost triple black problemer blev bragt i rampelyset, tog han kontrol på en måde, som ingen forventede. Han omfavnede skurken, som LeBron forsøgte at gøre i sit første år i Miami, men kunne ikke gennemgå; og Kobe har gjort det i over et årti.
Fra denne idé kom #SneakerSwitch, et kunstbaseret globalt pen-pal-program for påvirkere adidas tubular af sneaker over hele verden. ? Jeg blev inviteret af adidas Originals til at deltage i projektet ved hjælp af miadidas til at designe en brugerdefineret sko, der skulle sendes til en anden influencer i # SneakerSwitch.Valentine's Day nærmer sig hurtigt, og hvis du er som de fleste mennesker, kæmpe og krydre for at finde den perfekte gave kan være en besvær, især hvis din betydningsfulde anden er en sneakerhead. Hvad får du den mand eller kvinde, der har en kærlighed til spark og tilsyneladende alt, hvad de muligvis kunne ønske sig?
Leder du efter at få et helt nyt par? Hvad adidas eqt med en der bruger Boost-teknologi? Se på det splinternye? Adidas Energy Boost Snowboard Boot. Sidste uge, vi gav dig? 10 af de bedste adidas-spark, der bruger Boost-teknologi? Der indeholdt nogle adidas-silhuetter, som du allerede er meget fortrolig med og andre, som du kiggede på for første gang. For at fortsætte med det samme emne af adidas 'Boost-teknologi, denne uge vi tager en "hvad nu hvis" tilgang ved at vælge 10 af vores favorit adidas silhuetter, der ikke bruger Boost-teknologi og håber, at de gjorde det.
Jeg besluttede at tilføje en blanding af løbere, livsstilsudgivelser og basketballsko fra fortiden og nutiden for at blande tingene lidt op. Adidas Crazy 8 er en af deres mest populære basketballsilhouetter gennem tidene. Sjov kendsgerning, at det oprindeligt var Kobe Bryants første underskriftssneaker (blev navngivet KB8), før han forlod adidas til Nike. Det er sandsynligvis en af grundene til, at det stadig er populært i dag. Det og dets unikke zigzag mellemsåldesign. Forestil dig, hvis adidas tilføjede Boost-teknologi til Crazy 8 ?? Det ville give skoen et helt nyt liv! Som jeg tidligere har nævnt, minder den nye adidas Los Angeles mig om en Nike Flyknit-sneaker som Racer, Trainer eller Lunar.
Bare rolig, før jeg fandt adidas cloudfoam ud af, at jeg troede det også? adidas rapporterede sidste år, at Stan Smith havde solgt over 40 millioner par siden dets detaildebut. Wow! 40 millioner! Hvis adidas tilførte den retro tennis-sneaker med Boost-teknologi, ville det kun tilføje sin popularitet. Introduceret i slutningen af 2014 var adidas Tubular. Denne sneaker hentede inspiration fra adidas Y-3-linjen og har en unik rørformet sålenhed. Den øverste neopren giver optimal komfort og giver den et unikt udseende. En af de eneste klager, som jeg har hørt, er, at sålen er slags hård, fix det, og at skoen ville være dobbelt så bedre.
|
Forum Statistiken
Das Forum hat 695
Themen
und
710
Beiträge.
|
Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |