PS3 - FIFA WORLD LEAGUE |
|
Endelig er mellemsålen dækket af mørke grå speckles, der lyser sort puma i mørket, der matcher sålen og skiven. Disc Systemet sammen med Trinomic-dæmpningen giver stadig silhuetten det klassiske udseende og komfort PUMA skabt tilbage i 90'erne, hvilket gør det muligt for dette samarbejde ikke kun at være betagende i syne, men let på fødderne. Disc Blaze er rygter om at frigive engang i december, så hold dig opdateret til en officiel release date.Images: SFAvailable Nu på Kixify & eBay.
Sanger, sangskriver, DJ og all-around stil pige Solange har været kreativ konsulent for PUMA i over et år, og hvis den Brasilien-inspirerede Girls of Blaze Puma-diskopsamling var nogen indikation, Solo kender såler. Hendes kapsel udsolgt inden for en time og nu er hun tilbage til ferien med en anden levering: Wild Wonders. Som tidligere gjorde Solange ud puma sko tilbud til sine venner og yndlingsdesignere til at designe trioen: Darlene og Lizzy Okpo, designteam for kvindernes beklædningssamling William Okpo, Gerlan Marcel fra GERLAN JEANS og kunstnermusiker Hisham Bharoocha.
Denne gang er der fokus på to ikoniske stilarter, den klassiske PUMA Suede ($ 120) og den sorte puma sko elskede XT2 ($ 180). Jeg kunne ærligt nok ikke vente med at få min hånd på ruskindet, sagde Solange i en erklæring. Suede er klassikeren, geden, dronningen for mig, når det kommer til PUMA. Så det var en given! Men jeg elskede absolut xt2 som en silhuet og ønskede virkelig at få mine hænder på en god løbesko.
Kig efter Puma R968 Snow Platter på Black Friday 28. november. Hackney og Puma's hus er blevet gode venner i denne sæson, da de allerede har tilknyttet flere gange for at skabe puma dk mesterværker ud af tidløse Puma-klassikere. Puma Basket Classic modtog for nylig Midnight Critter-printet høflighed af HoH, og denne gang giver det noget lidt anderledes. Denne nyeste gengivelse af House of Hackney x Puma Basket Classic kommer i en jacquard øverste udgave.
Ikke kun er den øvre oparbejdet i et fint jacquardmateriale, men det har en cheetahprint hele tiden. Cheetah printet er lavet i blågrøn og marineblå og er accent med mørkeblå læder detaljer. I lighed med tidligere Hoh x Puma-samarbejder bærer denne Puma Basket et House of Hackney patch på tungen i stedet for Puma branding. Puma branding er også til stede i guld på hæl og sidepaneler. Grib din nu fra udvalgte Puma forhandlere og lad os vide dine tanker nedenunder.vi: highsnobietyAvailable Nu på Kixify & eBay.
Hvis du ikke har været i stand til at hente et par Puma R698 endnu, fordi det har frigivet i et begrænset samarbejde, eller du bare ikke har set nogen af de farvande, der har udgivet, kan det være puma sko herre det, du har ventet på. Den klassiske 90 s træner udgives i denne alle sorte farvelægninger, der er så alsidige som det bliver. Med undtagelse af et strejf af hvidt på mellemsålen, har denne Puma R698 et ellers alt sort udseende. Den øvre er sammensat af et behageligt mesh og tekstureret læder materiale, der giver denne sneaker et rent og slankt udseende. Den trinomiske mellemsål kommer i en sprød, ren hvid, mens ydersålen også er lavet i sort. Se nærmere på de detaljerede billeder ovenfor, og tag dit par nu fra udvalgte Puma-forhandlere. Af: KixAvailable Nu på Kixify & eBay.
|
Forum Statistiken
Das Forum hat 695
Themen
und
710
Beiträge.
|
Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |