Tilgængelig nu på Kixify & eBayAlife og Puma er puma herre sko tilbage på det med et andet fodtøjskollab lige i tide til forårs- / sommerperioden. Duo s nyeste drop funktioner Puma signatur Disc Trinomic Silhouette opført på $ 150 samt det er R698 kommer ind på $ 135. Deep Green, Rød og Sølv detaljer sammen med underskrift lacing system tjener som eye candy til Disc Trinomic. Derudover tilbyder nubuck og mesh materiale en iøjnefaldende sko bygget for kvalitet og komfort.
Deal x Puma 3D-pakken udgives i dag på Deal sneaker butikker i Shanghai, Tianjin og Beijing. Desværre ud over at kun udgive i Kina frigiver de kun i begrænsede mængder med begge sneakers solgt sammen i en speciel boks. Forfatter s Take: Leder du efter sort puma sko en homie i Kina som tilgængelig nu på Kixify & eBayColorful variationer af Puma Trinomic XT2 Plus er produceret som for sent, hvilket er hensigtsmæssigt siden forår og sommer er synonymt med lyse farver.
Udgivelsen af den? Puma R698 puma archive lite low mesh Bonded TPU Kurim Dark Shadow fjerner mig væk fra den forestilling. Med en bundet TPU og konstrueret mesh øvre, kan du være sikker på at disse vil give den ultimative pasform og komfort, men det kommer til at gøre det i et helt sort design. De fleste mennesker er fans, jeg får det, men med det Sakura udseende, der angiver, hvad der kommer, er det bizart at se noget så enkelt og at have set simple farvelægninger.
Disse gør det ikke for puma kvinder mig, men jeg respekterer opmærksomheden på detaljer, der blev brugt. Tilgængelig Nu på Kixify & eBayMore variationer af Puma Trinomic XT2 Plus er fremvist for foråret 2015 og tilsyneladende passende med det varme vejr fremad. Flaunting en uberørt, hvid åndbar mesh base med Off-White suede overlays langs dens tå hætte og kvart paneler, løberen får pulserende pops af gule pryder øjnene, formstripes, TPU hæl tæller og bagsiden af mellemsålen, mens Aqua hits tilføje en anden farverig touch, som ses på foring, mellemsål, ydersål og snøringskomponent på forfoden.
Yderligere udtalt af Black accents overalt for at definere sin overordnede makeup, er den klassiske løber toppet af en polstret Trinomic-sål enhed, skygget i sin respektive palette. Retailing for $ 85, kan du finde denne overførsel af Trinomic XT2 Plus hos Puma forhandlere nu. Billeder: FLVYou vil nok gå videre, medmindre du er en ægte puma sneakers suede Puma fan. Den? Puma Trinomic R698 3M Reflekterende er dope i sig selv, men når Nike også sætter 3M løbere, hvad er du tilbøjelige til at cop? (Det er retorisk).
Givetvis er der masser af sneakerheads, der graver Puma Trinomic R698, så dette look er for dig. The? Puma Trinomic R698 3M Reflective inkorporerer en række materialer i bygningen, herunder, mesh og læder. Mens læder overlays er gjort i en mørkere nuance, favoriserer resten af øvre en lysere Grå for at skabe en kontrast. Puma Trinomic R698 3M Reflective præsenterer også en reflekterende øvre for dig 3M fanatikere derude.